zardan adamın müziğini ve dolayısıyla grup elemanlarını çok severdik tanımasak da.PARAFİN grubu adına tanıyan ve sevenlerine baş sağlığı dilerim.albümlerini beklerken böylesine üzücü bir haber aldığımdan şoktayım.yavuz çetin geldi aklıma nedense.belki orada buluşurlar.belki biz de bir gün...ALLAH RAHMET EYLESİN.