Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zardanadamın Neşeli Yüzünü Kaybettik - Serkan Aktaş Vefat Etti

  • TheCriSiS • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604968
    tüm sevenlerinin başı sağolsun.
    axakayak grubu..
  • henrrychinaski • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604969
    zardanadam..
    bi arkadaşın elinde görmüştüm ilk olarak cd sini daha sonra da barışarock ta dinledik, sewdik onları..

    kişisel olarak pek tanımıyorum ama beni hüzünlendirdi bu ölüm..

    bir grup kurmaya karar verdiğimizde çaldığımız ilk parça
    "burdayım aslında" ydı... o da burda aslında. fazla da sıkıntı yapmamalı, müziğiyle anmalı..... hohçakal serkan aktaş..
  • djxeon • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604970
    allah rahmet eylesin.....
  • cw_nightmare • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604971
    arkadaslar basımız sagolsun herkesin gideceği yer aynı ama genç yasta bole bişi olmasını kimse istemez tabii umarım bizler uzun ömerlü oluruz:((
  • zeki_kız • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604972
    valla ben de çoook üzüldüm:((
    bööyle genç beyinler gerek rock müziğine...
    genellikle hayatını yitiren sanatçılar(özellikle gençler) çok çabuk unutuluyorooor umarım serkan aktaş için bu böyle olmaz...
    hepimizin başı sağolsun
  • Smarty • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604973
    Sevenlerine sabır
    Kendisine huzur

    Tanısakta tanımasakta.....
    Allah rahmet etsin sevgili kuluna
  • undermining • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604974
    başımız sağolsun büyük bir müzik adamı daha gitti :(
  • Place4MyHead • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604975
    Ama olmadı ki böyle :((
  • nesildinc • 13 Mayıs 2005 00:00 • #604976
    gitmemeliydin ansızın..huzur içinde uyu...
  • BassCat • 13 Mayıs 2005 00:00 • #604977
    zardanadam'ı severim fakat serkan'ı kişi olarak tanıyamadım, ama sevenlerinden ve mesajlardan gördüğüm kadarıyla, tanışmamak çok büyük kayıp olmuş... ve yine gördüm ki iyiler genç ölürmüş... gittiğin yer sonsuz neşe ve huzur dolu olsun serkan... hepimizin başı sağolsun...