-
2gün sonra doğum günü doğduğu günüde unutmayacağız öldüğü günü de
-
Hepimizin tekrar başı sağolsun.. Yakınlarına sabır dilerim. Eminim o oradan hepinizi izliyordur.. Yeri cennet olsun. Umarım biz de yanına gelene kadar rahat vakit geçirir..
Hatırlamayı unutmamalıyız hiç bir zaman.. Zaman kıymetli.. Zamanın kıymetini hala anlamayan ben de dahil olmak üzere çok insan var etrafımda.. Fırsatlarımızı iyi değerlendirelim, onu mutlu etmek için.. Sizleri mutlu görmek, eminimki onu da mutlu edecektir..
-
Üzerinden bir yıl geçti ancak bazı düşünceler kolay unutulamıyor. İnsan 0 ile başlayıp 0 ile bittiğini kabul etse bile, neden zamanın bu kadar anlamsızca sonlandığını, bu kadar beklenmedik şekilde kırıldığını sorgulamaktan kendini alamıyor.
Seni hiç tanımadım arkadaşım, ama tanımak isterdim. Bir gün tanışacağımızdan hiç şüphem yok. Şimdilik kendine iyi bak.
Oganalp
-
7 mayıs pazar gunu izmit te abımın olum yıldonumu nedenıyle okuma yapılıcaktır sevenlerıne duyrulur
-
Çok çok yazık olmuş..
rock camiasının başı sağolsun..
-
Sene 1993... Beraber başladığımız müzik hayatımıza bunda sonra malesef yalnız devam edeceğim. Bilemiyorum çalıyorsundur hala belki yukarda. Bana verdiğin çekme Ride the Lightning kasetini artık daha bir özenle saklayacağım. Baksana aradan 15 yıl geçmiş. Çamların altında -2 derecede aptallar gibi birebir top oynayışımız daha dün gibi. Aynı şekilde My Friend Of Misery dediğimde bana "o ne lan?" deyişinde... Ya joystiğimi elimden alıp bana senin kırık joystiği vermen tam bir arkadaşlık örneğiydi. Üç kağıtçıydın. Ama en iyi arkadaşımdın. Patlayana kadar patates cipsi yediğimiz zaman midemdeki ağırlık şimdi olduğunda direkt Serkan diye bir arkadaşım vardı diye başlıyorum lafa. Ya şişe kolayı pantolonuna sıkıştırıp iki kamışı birbirine geçirip ellerini kullanmadan yolda yürüyerek kola içmen. Canımı çok sıktın Serkan. Hala inanayım mı, inanmayayım mı diye düşünüyorum. Seni en son 2003 yazında Akçay'da gördüm. Gözlerin ne kadar da her zamankinden parlaktı. Neyse dostum. Bir gün buluşacaz o zaman daha ayrıntılı konuşuruz. Beni izlediğini biliyorum. Keşke bende seni buradan görebilseydim...
-
ne sese ne gençliğe nede çok sevenlernin oluşuna bakmıyor ki burda yeni gördüm bu yazılanları.oldumu be serkan böyle gitmek :(