zardanadam'ı severim fakat serkan'ı kişi olarak tanıyamadım, ama sevenlerinden ve mesajlardan gördüğüm kadarıyla, tanışmamak çok büyük kayıp olmuş... ve yine gördüm ki iyiler genç ölürmüş... gittiğin yer sonsuz neşe ve huzur dolu olsun serkan... hepimizin başı sağolsun...