söylenecek sözlerin anlamsız olduğu zamanlar vardır ya işte o zamanlardan biri galiba ne desek boş bne yazsak anlamsız yapacak tek şey hatırlarda güzel anılar bırakmak her fırsatta anmak ismini.....hem ölüm yoktur derler sadece dünya değiştirir insan belkim orada böyle iyi bir müzisyene ihtiyaç vardı çağırdılar o da kıramadı gitti...ne de olsa biz de gidecez bir gün oraya fazla sıkmayın canınızı arkadaşlar sabır....