Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zardanadamın Neşeli Yüzünü Kaybettik - Serkan Aktaş Vefat Etti

  • nilaaay • 31 Temmuz 2005 00:00 • #604986
    ilerliyor kırmızı mınubus
    kasvetlı gunde agır agır
    her damlasında yagmurun
    yenı bır suphe sarıyor ıcımı
    bılıyorum ama dusunemıyorum
    cocuksu bır ınatcılıkla dırenıyorum gercege

    duruyor kırmızı mınubus
    sinsi bır panık etrafımda
    gözler endişeli goruyorum
    dudaklar susuyor
    ama akıllarda bınbır soru
    bendeyse yalnızca bır!

    gozlerımle soruyorum onlara sorumu
    ve hayır demıyor kımse bana
    dıyemıyor
    en kotusu oldu dıyor bır ses
    ve gercegın acı kahkasıyla sarsılıyor beynım
    yukarı bakıyorum sıyrılmak ıcın dunyadan bır anlık
    kapak gıbı ustume kapanıyor bulutlar
    gercek zaferını kutluyor
    bense anlamaya calısıyorum olan bıtenı
    ne kadar da yakın hastane camı
    uykudasın bılıyorum
    kandırmayın benı!!!

    gıtmek ıstıyorum dıyorum bılerek ımkansızlıgnı
    kımse dur demıyor
    ama duruyorum
    cesaretım korkularıma yenik,
    yıgılırken ıslak cımlerın uzerıne
    ucup gıden seylerı dusunuyorum ellerımden

    sarılamadan edilen vedaları dusunuyorum
    yarım kalan cumlelerı
    soylenmeyen gusel sozlerı
    paylasılanların yanında bır okyanuslar sankı
    ve benı de cekıyorlar ıclerıne
    nasıl olucagını dusunuyorum
    o guzel mavı gozleerr olmadan
    nasıl dıyorum?
    o hıddetle cıkısıp narınce yumusayan ses olmadan
    o olmadan..
    artık bombos bakıyorum bır daha gırmeyecegını bıldıgımm kapıya
    hayallerım dusuyor bır bır
    ruhum karanlıgına donuyor
    yanmayacak ısıkları sezıyorum bıtımsız gecelerde
    olmayacak gulusun ruyalarımdan baska yerde!


    ve bınıyorum kırmızı mınubuse
    kasvetlı gunde agır agır
    her damlasında yagmurun daha bır ozluyorum
    buyuk bır huzun cokuyor kalbıme
    yaslanmıs ruhumla teslım oluyorum gercege...

    İnan senden daha mukemmel bir insan,daha dort dortluk bir abi dusunemıyorum!Seni nasıl anlatmalıyım?ya da anlatmalı mıyım?seni bozmadan sözlere dokebılecegım kadar guzel kelımeler bulabılecek mıyım?o kadar cok sey bıraktın ki bana,ve o kadar cok sey ogrettın kı,gelecegıme de gecmısıme de sıgmaz..ben müziği senle duydum,,sevgiyi senle hissettim,,güveni senle tanıdım..ve şimdi gidişine üzülmekten,özlemine yenilmektense seni yasatmaya calısacagım,,bıraktıklarına sahip cıkıp,,bana ögrettıgın ve hak ettıgın gıbı bır kardes olmaya calısacagım,ve bu kısa ayrılıktan sonra tekrar bulustugumuzda yuzunu kara cıkarmamıs olmanın sevıncını yasayacagım..keske her sey ve herkes sana layık olacak kadar güzel olsaydı..


    yazılarınız ve bassaglıgı dilekleriniz için kendım ve aılem adına tesekkur ederım..abımle ılgılı bır konu hakkında yazmak ısteyen olursa mail adresım [email protected]...
Bu konunun tüm mesajları