Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KALfest @ Kadıköy Anadolu Lisesi - İstanbul

  • Devo • 11 Haziran 2005 00:00 • #605256
    Festıval ıptal olmadı ve baya guzeldı...
    Hepsiyle kurban yoktu uzuldum, ama gripin vardı bırde zardanadam sahne aldı.. Dumanın performansı bana gore baya iyiydi. Kargo ve gripin de ıyıydı. Hos bır fest tı?
Bu konunun tüm mesajları