Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KALfest @ Kadıköy Anadolu Lisesi - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: KALfest @ Kadıköy Anadolu Lisesi - İstanbul
  • damla_su • 10 Haziran 2005 00:00 • #605249
    her ne kadr kurbana yazk olsada progrm süper..franco fete kötü olsa da lütfen hakaret etmeyelim arkadaşlar..herkse yarın iyi eğlenceler..
  • beloist • 11 Haziran 2005 00:00 • #605250
    hey millet festival iptal oldumu acaba ya bu kadar yağmura heralde ipta olmuştr dmi
  • soapbubble • 11 Haziran 2005 00:00 • #605251
    biri bişey sölesin festivalle ilgili iptal mi değil mi? nerden öğrencz yaw
  • brainick • 11 Haziran 2005 00:00 • #605252
    valla bilen varsa yazsın da işimize bakalım biz de.....
  • brainick • 11 Haziran 2005 00:00 • #605254
    ya bilen bi arkadas varsa aydınlatsın bizi kalfest konusunda da sevaba gecsin....
  • kolat • 11 Haziran 2005 00:00 • #605255
    iptal değil konser
  • Devo • 11 Haziran 2005 00:00 • #605256
    Festıval ıptal olmadı ve baya guzeldı...
    Hepsiyle kurban yoktu uzuldum, ama gripin vardı bırde zardanadam sahne aldı.. Dumanın performansı bana gore baya iyiydi. Kargo ve gripin de ıyıydı. Hos bır fest tı?
  • koka-4 • 12 Haziran 2005 00:00 • #605257
    çok güzel bi festti..herks çoştu valla..yemekler de süpperdi tek kötü şey wclerdi =)) ölüyorum yorgunluktan.... =pP
  • _OcEaNiA_ • 12 Haziran 2005 00:00 • #605258
    ehh işte fena değildi.. kurban için almştım bilet aslnda ama napalm:(( dumanın sahnesi çok iyiydi(gerçi hep aynı şarkılar hep aynı şeyler nereye kadar.. ama yni albüm geliyo allahtan).. kargo da süperdi!.. koray sahneyi çok gzl kullanıyo (onlarn da yni albümlerini bekliyoruzzzz!)
  • gwen_b • 12 Haziran 2005 00:00 • #605259
    muhteşem bi festivaldi laf yok