ehh işte fena değildi.. kurban için almştım bilet aslnda ama napalm:(( dumanın sahnesi çok iyiydi(gerçi hep aynı şarkılar hep aynı şeyler nereye kadar.. ama yni albüm geliyo allahtan).. kargo da süperdi!.. koray sahneyi çok gzl kullanıyo (onlarn da yni albümlerini bekliyoruzzzz!)