Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KALfest @ Kadıköy Anadolu Lisesi - İstanbul

  • _OcEaNiA_ • 12 Haziran 2005 00:00 • #605258
    ehh işte fena değildi.. kurban için almştım bilet aslnda ama napalm:(( dumanın sahnesi çok iyiydi(gerçi hep aynı şarkılar hep aynı şeyler nereye kadar.. ama yni albüm geliyo allahtan).. kargo da süperdi!.. koray sahneyi çok gzl kullanıyo (onlarn da yni albümlerini bekliyoruzzzz!)
Bu konunun tüm mesajları