bu konser playback konsere benziyo zaten hande yener de lüks yapcem die elektroniklerle cıkıyo ha sequanzer ha elektronik haha yahu yazık o kadar kişi orda madara oluyo onlarada yuh ...evde cd dinlerim daha iyi ama sadece athena ve mfö yü :) hadi özlemide dinliyim ..