Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Unimayfest 2005 @ Kuruçeşme Festival Alanı - İstanbul

  • 5hine_10 • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605322
    aman ya hande yener falan çıkıyomuş..buna gidemeyeceğim için üzülmicem yanii.
  • FlashRoyal • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605323
    hande yener ne ya? nası bi yaşam formu yıllardır çözemedim
  • kafa-yok • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605324
    converse ve hande yener.çözmüşler artık bu işi lafa gerek yok.Ondan öncede kenan doğulu çıkıyor bak,bak.Her kesme hitab ediyor.Aynen bizim GaRaJ.org gibi...
  • papirus • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605325
    bu konser playback konsere benziyo zaten hande yener de lüks yapcem die elektroniklerle cıkıyo ha sequanzer ha elektronik haha yahu yazık o kadar kişi orda madara oluyo onlarada yuh ...evde cd dinlerim daha iyi ama sadece athena ve mfö yü :) hadi özlemide dinliyim ..
  • Nofx • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605326
    NE biçim bi festival yapmışlar hande yener dinleyen gripin dinlemez gripin dinleyen hande yener dinlemez!!Genelde rock festivallerine rapçileri kaynaştırıverirlerdi ama burda popçuları serpeştirmişler.İlginç.....
  • HeeL • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605327
    saçmaaaaalık zirvede a.q böyle festivalmi olur hocam coverseyler le tımberleri bi araya koymuşlar PpPpP hande felan olmasa paraya kıyıp giderimde ama kesin geliyo ): bence bunun yüzünden bayabi para kaybedecek org şirketi:D
  • koka-4 • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605328
    amannnn bu ne ya böyle valla şahsen converse hastasıyımdır ama bunu okuyunca şoka girdim!! hande yener ne alaka yaa??!! pes valla!!gerçi kadını en sona koymuşlar(assolist gibi)kimse beklemez kendi kendine söyler gider heral ((=
  • kickyourazz • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605329
    converse ile müzik neden bağdaştırılıyor.. lahavlevelaaa..
  • P_E_N_A • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605330
    bu ney lan ?kurayla mı belirlemişler bu çıkacak olanları , rimi rimi leyde gelsin yoksam gitmem
  • manik • 17 Mayıs 2005 00:00 • #605331
    bu ne biçim sanatçı seçimi ya:) hande yener felan...iyi oldu bi de serdar ortaçı getirseydiniz tam olurdu..felaket bi sanatçı seçimi.yazık