-
aman ya hande yener falan çıkıyomuş..buna gidemeyeceğim için üzülmicem yanii.
-
hande yener ne ya? nası bi yaşam formu yıllardır çözemedim
-
converse ve hande yener.çözmüşler artık bu işi lafa gerek yok.Ondan öncede kenan doğulu çıkıyor bak,bak.Her kesme hitab ediyor.Aynen bizim GaRaJ.org gibi...
-
bu konser playback konsere benziyo zaten hande yener de lüks yapcem die elektroniklerle cıkıyo ha sequanzer ha elektronik haha yahu yazık o kadar kişi orda madara oluyo onlarada yuh ...evde cd dinlerim daha iyi ama sadece athena ve mfö yü :) hadi özlemide dinliyim ..
-
NE biçim bi festival yapmışlar hande yener dinleyen gripin dinlemez gripin dinleyen hande yener dinlemez!!Genelde rock festivallerine rapçileri kaynaştırıverirlerdi ama burda popçuları serpeştirmişler.İlginç.....
-
saçmaaaaalık zirvede a.q böyle festivalmi olur hocam coverseyler le tımberleri bi araya koymuşlar PpPpP hande felan olmasa paraya kıyıp giderimde ama kesin geliyo ): bence bunun yüzünden bayabi para kaybedecek org şirketi:D
-
amannnn bu ne ya böyle valla şahsen converse hastasıyımdır ama bunu okuyunca şoka girdim!! hande yener ne alaka yaa??!! pes valla!!gerçi kadını en sona koymuşlar(assolist gibi)kimse beklemez kendi kendine söyler gider heral ((=
-
converse ile müzik neden bağdaştırılıyor.. lahavlevelaaa..
-
bu ney lan ?kurayla mı belirlemişler bu çıkacak olanları , rimi rimi leyde gelsin yoksam gitmem
-
bu ne biçim sanatçı seçimi ya:) hande yener felan...iyi oldu bi de serdar ortaçı getirseydiniz tam olurdu..felaket bi sanatçı seçimi.yazık