Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Unimayfest 2005 @ Kuruçeşme Festival Alanı - İstanbul

  • halimiz duman • 19 Mayıs 2005 00:00 • #605342
    haydaaaa ben şimdi niye daldımki böyle konuya pardon ya konu başka pardon ya
  • Tebbitbreath • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605343
    benim fikrimi soracak olursanız bu konser şöyle olmalıydı;

    14:00 ihtiyaç molası
    15:00 NEV
    16:30 gripin
    18:45 replikas
    20:00 duman
    21:30 aylin aslım
    23:00 kurban
    01:00 mor ve ötesi
    02:00 MFÖ

    bunlar ayağına converse takan bir gencin dinlemek istediği gruplar ama malesef CONTEKS denen firmanın bilmemne müdürünün istediği gruplar sahne alıyor.bu adam hayatında kadıköye bostancıya taksime çıkıp "ulan bizim ürünleri kimler kullanıyo" iye düşünmemiş heralde. bu durumda bi yanlşlık var... bu arada bilen varsa söylesin Hande Yener kim? yenilir mi içilir mi? hadi eyvallah..
  • Tebbitbreath • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605344
    Tabi ki VEGA yı unuttum. sırf onu dinlemek için gideceğim.
  • Tebbitbreath • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605345
    "popçular dışarı" derdi bi büyüğümüz. meğer ne de haklıymış...
  • baranthalas • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605346
    yok abi tam konvers gençliğinin dinlediği gruplar..malum artık herkes konvers giyiyor tikisinden death metalcisine..ama malesef artık ülkemizde converse = alternetif depresif ibne ingiliz müziği oldu..
  • Rothen • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605347
    yok abi tam konvers gençliğinin dinlediği gruplar..malum artık herkes konvers giyiyor tikisinden death metalcisine..ama malesef artık ülkemizde converse = alternetif depresif ibne ingiliz müziği oldu..
    20 Mayıs 2005 Cuma | Yazan: baranthalas


    :)))) ehueuh katılıyorum..
  • kickyourazz • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605349
    yok abi tam konvers gençliğinin dinlediği gruplar..malum artık herkes konvers giyiyor tikisinden death metalcisine..ama malesef artık ülkemizde converse = alternetif depresif ibne ingiliz müziği oldu..


    aynen..
  • uni • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605350
    suitcase,kolpa,spitney,kung-fu,popcorn,vega,athena,özlem tekin tabii ki MFÖ....diğerlerini bir tarafa bıraksan bile bu kadro için bile gidilir.çok güzel bir alan kuruluyomuş.sitelerinde gördüm.www.converseunimayfest.com.bence bakmakta fayda var.sevmediklerim gecenin bir yarısı çıkıyor zaten.takılır atlar taksim yollarına gelirim.vala gidilecek bişeyler var....
  • physco_burock • 22 Mayıs 2005 00:00 • #605351
    bu konserde bi acaiplik var galiba benim gözlerim ferdi tayfur aramakta baba gelimiiyecekmi :'(
  • uni • 24 Mayıs 2005 00:00 • #605352
    Bence Hande Yener' e kalmak isteyen kalır abi.Neticede Line -up düzenli olmuş.Gripin Özlem Göksel M.F.Ö Athena ve Taksim-Kadıköy Grupları Bunlara değer doğrusuuu......