benim fikrimi soracak olursanız bu konser şöyle olmalıydı;
14:00 ihtiyaç molası
15:00 NEV
16:30 gripin
18:45 replikas
20:00 duman
21:30 aylin aslım
23:00 kurban
01:00 mor ve ötesi
02:00 MFÖ
bunlar ayağına converse takan bir gencin dinlemek istediği gruplar ama malesef CONTEKS denen firmanın bilmemne müdürünün istediği gruplar sahne alıyor.bu adam hayatında kadıköye bostancıya taksime çıkıp "ulan bizim ürünleri kimler kullanıyo" iye düşünmemiş heralde. bu durumda bi yanlşlık var... bu arada bilen varsa söylesin Hande Yener kim? yenilir mi içilir mi? hadi eyvallah..