çağlar , tarkan ve burak ın olduğu albümden iş çıkar. he bu arada athena nın eski davulcusu tanju muy du neydi o gruba geri dönecekmiş diye duydum ama bilmiyorum ayrıntısını.daha önceden de athena yeni bir döneme giriyor gibisinden laflar duymuştum gökhan ın ağzından ama yalan oldu galiba.ska punk devam edecek anlaşılan.doğaç titiz baya iyiydi ama uymuyor cazcılar her müziğe.fazla teknik çalınca da heyecanını yitiriyor bazı parçalar.burak hakkını vermiştir parçaların.teoman da yaptığı işi pek beğenmedim ama o teomanın hastalığa varan titizliğinden olmuştur diye düşünüyorum.neyse yine lafı uzattık....