Burak çalmış iyi güzel ama ne gerek vardı diğer davulcu kötü değildiki süper davulcuydu jazz teknikleriyle davul çalabilen birisi sertte çalar yetenek olarak süperdi niye burak anlamadım..
Zaten albümün kötü olmasını bekleyemeyiz herhalde yıllardır Athena'yı tanıyoruz artık sadece biraz daha "ilginç" bişiler olcak..