Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Athena - Athena

  • isa_bet • 20 Mayıs 2005 00:00 • #605393
    Türkiye'de ne yazıkki güzel müzik yapmak suç adamlar güzel müzik yapıyor ve herkes tarafından dinleniyor diye bir kısım insanlar tarafından dışlanıyor.. Fanta'ya çıkmak neden kötü bişey olarak algılanıyor aranızda hanginize böyle bir teklif gelse kabul etmezsiniz ya da hanginiz müziğinizle bu kadar ünlü olmak daha fazla kitleye ulaşmak istemezsiniz? athena'yı konserine gitmeden önce canlı performansının çok iyi olmadığını düşünüyordum gittikten sonra yanıldığımı anladım sahnede çok iyiler özellikle davulcuları harikaydı.. keşke ayrılmasaydı ama müzik bu çinlilerin çok ünlü bi lafı vardır: to şimo sini wua.. yani gider kemal gelir cemal üzülmemek lazım..
Bu konunun tüm mesajları