30 yaşına yaklaşmış bir insandan underground kalması beklenemez bunu anlamak için 30 yaşına gelmekde gerekmez 15 yılını müziğe veripde hala underground kalmak kimsenin hoşuna gitmez o insanlarıda anlamak lazım sonuçta hepsi iyi müzisyenler Metallica da piyasa oldu ama metal müziğe çok şey kattı bugünkü metalcilerin çoğu metal dinlemeye metallica ile başlar sonradan daha sert şeylere yönelir.. yanlışmıyım?