Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Nermin Mehmet Çekiç Anadolu Lisesi - Ankara

  • ufkabakan • 23 Mayıs 2005 00:00 • #605549
    valla ben bizzat o okuldan mezunum mor ve otesi bi lise senliğine gece çıkamadıkları için güneşin altında sahneye çıkmış ve pişik ve ötesi olmuşlardı okula manga diye bişeyin geldiğini de burdan öğrendim(demek ki okadar kötüymüş)
    ben o okulda 7 sene okudum ama mor ve ötesi nin ğeldiği gündeki şahane güzel kızların bi tanesini bile daha önce görmedim şenliğe gidin ama kurbanını pek umrunuzda olacağını sanmıyorum
Bu konunun tüm mesajları