Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Nermin Mehmet Çekiç Anadolu Lisesi - Ankara

  • bebeko • 21 Mayıs 2005 00:00 • #605548
    bu okulda geçen sene mor ve ötesi ondan önceki sene de manga vardı. nermin mehmet çekiçin şenliklerde iş var yani. gidin görün derim.
  • ufkabakan • 23 Mayıs 2005 00:00 • #605549
    valla ben bizzat o okuldan mezunum mor ve otesi bi lise senliğine gece çıkamadıkları için güneşin altında sahneye çıkmış ve pişik ve ötesi olmuşlardı okula manga diye bişeyin geldiğini de burdan öğrendim(demek ki okadar kötüymüş)
    ben o okulda 7 sene okudum ama mor ve ötesi nin ğeldiği gündeki şahane güzel kızların bi tanesini bile daha önce görmedim şenliğe gidin ama kurbanını pek umrunuzda olacağını sanmıyorum
  • erdemrice • 23 Mayıs 2005 00:00 • #605550
    valla herkes buyursun gelsin kardeş.biz sahneye çıkcaz ben kendim için istiyorum bizi de dinleyen olsun hani.bak hatun falan da varmış :P
  • Denix • 28 Temmuz 2005 00:00 • #605551
    valla biz kurbanla da çaldık mor ve ötesiyle de çaldık(Gölge Lekesi) iki gruptanda bir önce çıkan grup bizdik. Bence o okulun şenliklerinde iş var tabi mor ve ötesi bizim gittiğimiz gün güneşin altında kıpkırmızı olmuştu o ayrı bi konu .... ama güzel günlerdi onlar....
  • batikent_17 • 1 Mayıs 2006 00:00 • #605552
    Şenlikler süper oluyor. İlk sene manga sonra mor ve ötesi sonra kurban bu sene 2006 da da çilekeş+vega. Süper olacak
  • tuthenstein • 21 Mayıs 2006 00:00 • #605553
    manga konserini gerçekleştiren kişilerden biri olarak çok çok çok zor şartlar altında gerçekleştiğini söylemeliyim reklam sıkıntısı yüznden kimsenin haebri bile olmadı. 7 yıl okuyanlar bilir okulun o zamanki durumunu ancak bakıyorum ki birşeylerin öncüsü olmuş ve hersene daha iyiye gidiyor. herkese katılmasını tavsiye ederim...
  • IshN • 8 Haziran 2006 00:00 • #605554
    ya bu yıl ki çilekeş konseri hakkında birisi detaylı bilgi verebilir mi? konser 13 haziranda mı? saat kaçta ve bilet fiyatları nedir??