valla biz kurbanla da çaldık mor ve ötesiyle de çaldık(Gölge Lekesi) iki gruptanda bir önce çıkan grup bizdik. Bence o okulun şenliklerinde iş var tabi mor ve ötesi bizim gittiğimiz gün güneşin altında kıpkırmızı olmuştu o ayrı bi konu .... ama güzel günlerdi onlar....