Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Nermin Mehmet Çekiç Anadolu Lisesi - Ankara

  • Denix • 28 Temmuz 2005 00:00 • #605551
    valla biz kurbanla da çaldık mor ve ötesiyle de çaldık(Gölge Lekesi) iki gruptanda bir önce çıkan grup bizdik. Bence o okulun şenliklerinde iş var tabi mor ve ötesi bizim gittiğimiz gün güneşin altında kıpkırmızı olmuştu o ayrı bi konu .... ama güzel günlerdi onlar....
Bu konunun tüm mesajları