Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Nermin Mehmet Çekiç Anadolu Lisesi - Ankara

  • erdemrice • 23 Mayıs 2005 00:00 • #605550
    valla herkes buyursun gelsin kardeş.biz sahneye çıkcaz ben kendim için istiyorum bizi de dinleyen olsun hani.bak hatun falan da varmış :P
Bu konunun tüm mesajları