bence seneye katılmayalım.. sonra da katılmayalım... ne gerek var.. zaten avrupa yarışması.. böyle ortadoğu yarışmalarına falan katılalım.. bu zihniyetle birinci oluruz işte.. ya da sırf birinci olmak için kendi eurasiavision yarışmamızı yapalım.. her sene birinci seçelim kendimizi.. başka türlü bu kafayla mümkün değil arkadaşlar...