-
YAZIK bunu yapanlar türk hayinidir...
-
yav anlayamıyorum ben bu trt yi bile bile lades diyorlar sonrada basarısız olunca ortadan kayboluyorlar yerden bitme nez cıksa bile ılk 10 a girerdi!... seneye petek dincozü çıkarırlarsa hiç sasırmam
-
rimi rimi ley ley hoho hey hey... noldu yavruz gülseren aldınmı boyunun ah pardon göbeğinin ölçüsünü :)
-
ben yunanlıların parçasını ilk dinlediğimde .... "aha bu parça çok tanıdık" falan oldum :P .... bilirsiniz sanırım , bir zamanların "avaremu" parçası vardı ... şarkıyı bir kez daha dinlerseniz aklınızda olsun ... birbirine çok benziyo ... yani baştan aşağı değil ama çoğu kısmı benziyo ... :) valla yasık bize ... gittik o kıytırık parçayı yarışmaya soktuk ... valla helal olsun bize .. ilk dinlediğimdede bunlar dalga geçiyo falan olmuştum :) ... harbiden yazık bize ... :( ... bence ünlü birilerinin katılmasına gerek yok ... ama sağlam birilerinin katılmasına ihtiyaç var ... limi limi lay lay lom cart curt ... bune yaaaa ..... yazık bize yazık .. bizi tamsil eden parçaya bak ..................... !!!!!!!!!
-
klasik bi trt başarısı yoruma bile gerek yok aslında! yok kültürümüz yok dilimiz derken alın size başarı..:P yazık gerçekten çok yazık gelecek yıl da bi pavyon şarkıcısı yollasınlar tam olsun....belli mi olur arebesk iyi gider belki diğer ülkelere...:P
-
harbiden su an için bizi kurtarabilecek tek isim şebnem ferah. ve bence sene o katılmazsa bitmiştir olay. nasıl sertap demir demirkan işbirliğiyle aldıysa şebnem ferahta bi iskender paydaş çalışmasıyla alabilir birinciliği. tabi
trt yine b.kluk yapmazsa
-
rimi rimi ley ley rimi ley ha ha ha ha ha :)şarkıdan çok ha ha ha duydum:)o nasıl bağırmaktı öyle oldukça sıradandı.delirmiş bu kadın olmayan ününe güvenmiş çok yazık ertık sen bitmişliğin ifadesi küçük bir noktasın.:)bence özlem tekin paklar bizi onun karizması yeter dünyaya aslanım be.özlem seni çok seviyorum bitanem
-
bence yunanistanın şarkısı hiçte yarışmaya uyan bir şarkı değil ayrıca bu sene alışılmışın dışında gençlere hitap eden şarkılar oluşturulmuş ben baya sevdim bizim ülke ve bi kaç ülke dışında iyi genel olarak.bu arada gülseren'in şarkının ortasında yaptığı yersiz bağırmalar çok iğrençti...
-
seneye mezarkabul katılsın.
-
Nil de gidebilir o kıyafetlerine bayılıyorum ya.Sahne şovu olarak aslında garip olacak ama Mercan dedeyi seyredenler bilir Mira adında bir semazen var süper bir şov yapıyor,eteklerine ışık falan koymuş o da olabilir mesela.