harbiden su an için bizi kurtarabilecek tek isim şebnem ferah. ve bence sene o katılmazsa bitmiştir olay. nasıl sertap demir demirkan işbirliğiyle aldıysa şebnem ferahta bi iskender paydaş çalışmasıyla alabilir birinciliği. tabi
trt yine b.kluk yapmazsa