bence yunanistanın şarkısı hiçte yarışmaya uyan bir şarkı değil ayrıca bu sene alışılmışın dışında gençlere hitap eden şarkılar oluşturulmuş ben baya sevdim bizim ülke ve bi kaç ülke dışında iyi genel olarak.bu arada gülseren'in şarkının ortasında yaptığı yersiz bağırmalar çok iğrençti...