ıyh!!o gece yerin dibine girdim resmen. kadın resmen bi tarafına basılıyomuş gibi bağırdı çığırdı napıyo bu diye bakakaldım. bence bu 13.lüğü yabancılar bizim dili anlamıyolar öyle limilimi gitti işte bişey zannettiler heralde birde yurt dışındaki türklerden umut bekliyorlar. valla ben yurt dışında olsam böyle gutbetçi falan oy moy atmazdım aaa! türküm diye beyenmediğim şarkıyı niye destekliyim. arkadaşlar acaba bu trtnin aklı başına gelmişmidir yoxa onlarda bu 13.likten memnunlar da seneye yine türkçe bi şarkıyla tiksinç bir başka biriyle bizi rezil mi etçekler ama neyse nasılsa yarıfinalden çıkamıcaz o da iyi.:(