gerçek şu ki ne mor ve ötesi nede kurban gitse eurovisionda birinciliği alamaz yanlış anlaşılmasın iki grubuda çok severim ve çok iyi dinleyicisiyim.yarşmada şarkı değil görsel şovlar kazanıyo.tamam burak bateriyle yıkar ama insanlar ne kadar anlar veya kerem gitarını konuşturur ama bunu bakmıyolar işte...sahne şovu herşey...seneye asenayı mı yollasak ne:))))))))