Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision'u Yunanistan'dan Helena Paparizou Kazandı

  • sputnik_771 • 24 Mayıs 2005 00:00 • #605609
    yani bu sarkıyla iyi aldık...ben sonuncu olsak sükür diyodum...ama 13. olmak için bile berbat bir sarkı!bir de demiyolar mı..gülseren sarkıyı en iyi sekilde seslendirdi diye (!) haberlerde..gazetede..ve baska yerlerde.....kimse neden kabul edemiyor biz bu işi beceremiyoruz....oraya bana kalsa ne tarık mengüçü hepsi yi çıkarırdım daha iyi puann alırdık ya da ceza..ismail yk...:P
    ama seneye daha iyi bir sey olur diye umut ediyorum!umarımmm
Bu konunun tüm mesajları