Arkadaşlar Norveç'i beğendiniz mi? BENCE MUHTEŞEMDİ!! Formata uymasa da oldukça kaliteliydi.Herif sesini iyi kullanıyor!Ama tipler için bir şey diyemeyecegim!!! :D
Yunanistan'dan daha çok birinciliği hak eden ülkelerin olduğuna inaniyorum!
Bu seneki Eurovision bence ilk kez bu kadar kaliteli sesin bir araya geldiği bir Eurovision oldu bence.Danimarka,İsveç,Norveç,İsrail,İsviçre,Malta ve çoook eğlenceli şarkilariyla Moldovya...bence oldukça iyiydiler!Letonya da şarki sözleri ve ikili vokalleri bakimindan oldukça iyiydi bence!
TÜRKIYE'nin şarkisini onaylayanlar sadece o şarkiyi seçen trt jürileriydi sanırım çünkü rimi rimi ley'i beğenen bir kişiye dahi rastlamadim!!!Neyse geçmiş olsun artık seneye adam akıllı bir parça ve adam akıllı bir grupla katılabiliriz!!!