Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eurovision'u Yunanistan'dan Helena Paparizou Kazandı

  • Stikky Fikk • 24 Mayıs 2005 00:00 • #605628
    Tek kelimeyle "iğrençtik"... O kadını kim gaza verdiyse onu suçlamak lazım!!! Yunanistanın şarkısı gerçekten hoştu ama bana kalırsa (bir glam rock dinleyicisi olarak) bu sene Norveç'in Wig Wam adlı grubu birinci olmalıydı... Bence en güzel şarkı oydu ve şarkıda mükemmel bir ruh vardı, gerçekten yazık oldu... Ayrıca büyük bi WIG WAM FANIYIM!!! Herkese tavsiye ederim ;)

    Stikky (Dr. Gypsy)
Bu konunun tüm mesajları