bence smashing pumpkins 1. olmalıymış metallicada lars gibi bi embesil varken inanamıyorum doğrusu smashing pumpkins in starla.org taki machina imajıyla 2000 yılında yer yerinden oynamıştı imajı siktir et stand inside your love in my body gibi şaheserleri yarattı bu grup.dünyanın en güzel şarkılarının sahibi bu bile yeter......