tabi metallica.harbiden metallica ya laf atmayı arkadaslar.siz sımdı su asiliğinizi bi yere bırakın da dogru soyleyin bakalım gitarı elinize aldiğınızda ilk akla gelen parçayı bu adamlar yaptı(nothing else matters) daha bunuun gibi ne sarkılar tabı calabılene ki metallica calmak teknıktır.o yuzden kendınızı artık kasmayın ve metalın ababalarına bole sozler soylemeyın kendı aranızda neyse de metalı bılen bırıne soylersenız cok utanırsınız ;)