belki insanlar bana kızacaklar ama, metallica'nın ve nirvana'nın şu kadar ünlü olmasında kesinlikle dış görünüşlerinin de artı sağladığına inanmaktayım. james'in diz hizasında çaldığı yıldız gitarı, böyle göğsüne vurup vurup bağırıp milleti galyana getirmesi, kurt cobain'in böyle aşırı sallamaz tavıları çerçevesinde acayip yakışıklı olması. bir kere bu 2 grubun da frontmanleri böyle eli yüzü düzgün gayet yakışıklı adamlar her ne kadar böyle pasaklı v.s. görünseler de. şekil adamlar yani.
*not: arada yakışıklı falan yazdım diye ibneyim sanmayın, ibne değilim. kafama sıkar giderim.