yaa hoca korn olayı iyi güzel de rasmus ta bi guilty le in the shadow yani..........sağlam bişiler yapsınlar zate gelmem hip hop çu heriflerin geldii yere 50 cent gibi leri gelmesin kardesim rock n coke da olsa rock ismi geçiyo bi yerde kirletmeyin lan rock gençliğini........neese bizim de rock istanbul umuzla rock republic imiz var.varsın gitsin millet hip hop çu şahıslar dii mi yani;)