-
hade bakalım
-
ayy ben istemiyorum rasmus u her sene gelitır onun yerine him gelsin yaa kornu da istemiyorum oof adan gibi gruplar gelsin oof cure gelmezse....:(
-
Bekçim Sana Darıldım..
Sen sebebini bilirsin.....
-
korn yerine rhcp
rasmus yerine h.i.m.
offspring yerinede green day alma sansımız var mı =)
-
korn yerine rhcp
rasmus yerine h.i.m.
offspring yerinede green day alma sansımız var mı =)
euheuheuhe çok iyi fikir aslında..Bakarsın bekçi bize bi güzellik yapar ve müdahale eder festivale :P
-
ya inanamıyorum yaa....bu bugün aldığımm EN GÜZEL HABER!!!!rasmus gelir umarım yaa....
siz istemeye bilirsiniz ama ben istiyorummmm...!!!!
-
KoRn gelsin abi yerim rasmus u Red Hot Chili Papers da gelsin
hop hopcular hiç gelmesin :)
-
way bea gelen geliyo oooooh.. iyide rasmus niye geliyo yetti o ya.. korrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
-
arkadaşlar KORN VE THE CURE kesin.kaynak yüxexes den güven erkin erkal.daha söze gerek yok.bu akşam da izleyin dream tv de yeni haber varsa alırsınız oradan.
-
iyi iyi..umarım bok bi organizasyon olmaz da güsel güsel dinneris.. bence gelmicek ama..korn gelirse.........oooooooo süper olur ya...harbi günün en muhteşem haberi dielim