Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • cunola • 2 Haziran 2005 00:00 • #606013
    hey arkadaslar, rasmus icin yazilan kotu yorumlari siddetle kiniyorum!!! Tamam belki SIKmis olabilir ama bu onlarin muziklerini kotulebileceginiz anlamina gelmez,adamlarin muzik yasamina bakin anlarsiniz, ne demek istedigimi...
    Hersene farkli gruplarin gelmesini destekleyen arkadslarada katiliyorum. :)..red ht,korn tartisilmaz gruplar ama hIm, inclobus,marilyn gelmeli bu sene :D..Hadi uzmeyin kendinizi ne desek bos galiba rasmus gelcek yine:P
  • lifeisunfair • 2 Haziran 2005 00:00 • #606014
    iyi de korn dan head ayrılmadı mı? yerine ben mi çıkıp çalıcam :-D gençliğimizin grubu bea gelse çok mutlu olurum...diğer bahsi geçen bütün grupları da izlemek isterim....rhcp bomba olur..cure benim tadımda değil ama onların da çok hoşuma giden parçaları var..rasmus eh fena olmaz...ulen bi de şöyle baba bi hardcore grup gelse...2 sene önce dead kennedys çok tatlı olmuştu oldschool tayfa kopmuştu toz duman falan bu sene de okadar ekstrem olmasa da en azından bi punk grup gelse...offspring eskileri çalarsa zewkli geçer ama itiraf edeyim blink 182 bile keyiflendirir beni....ulan güzel olcak galiba bu festival!!! :-D
  • -_FiniscH_- • 2 Haziran 2005 00:00 • #606015
    The Rasmus kesinlikle gelmeyecek, 3 senedir olan bir festivalin 2.'sinde de 3.'sünde de aynı grup headliner olamaz. Gerçi Rock'n'Coke organizatörleri bu konuda ilklere imza atmıştır ya neyse(50 Cent'i getirme gibi). Yaparlar yaparlar gene beklenir. Ama Korn gelirse süper olur cidden.
    Yani:
    OHA
  • BLooDBaTH-Gs • 2 Haziran 2005 00:00 • #606016
    Red hot chili peppers boklu acı şurubu diyen arkadaşa yazıyorum korn gibi daha dün kü çocukla rhcp yi kıyaslama!!!!!!!!!!!!!!
    dünkü çocuk dediğiniz korn mu oluyo? ahaha demekki siz daha dünkü çocuksunuz ki bilmiyosunuz korn'un nası bi grup olduğunu
  • bassarıms • 2 Haziran 2005 00:00 • #606017
    korn gelirse gercekten ortam super olur,,biz gidelim dedik korn geliyo dediler yaa=) varmı böyle bi şanss,gercekten super olucak!
  • excebill • 2 Haziran 2005 00:00 • #606018
    ya bırakın şunun yerine bu, bunun yerine şu gelse muhabbetlerini...sanki organizasyonun babası geldi size soruyo korn mu rhcp mı gelsin diye... büyüyün artık yaaw:)...atın şu at gözlüklerini ...hem iki gurubun tarzları bilem farklı... hangi fotosentez yapan canlı ortalığa attıysa bu muhabbeti helal olsun ona... alakasız, saçma salak bi yerden provokasyon yapabilmek hercanlının yiyebileceği bi halt değildir...
    bu arada KORN un gelişini kim duyurduysa gözlerinden öperim...deli manyak ötesi bi konser olacağına eminim... uçmaya hazırlanın nu-metal in babası geliyoooooo...
  • AMYLEE • 2 Haziran 2005 00:00 • #606019
    Red hot chili peppers boklu acı şurubu diyen arkadaşa yazıyorum korn gibi daha dün kü çocukla rhcp yi kıyaslama!!!!!!!!!!!!!!

    Korn'a dünkü çocuk dedi ya..!!
    yorumsuz bırakıyorum artık..
  • kirve • 2 Haziran 2005 00:00 • #606020
    yaw dedikodu diye haber acilir mi??
  • h34d • 3 Haziran 2005 00:00 • #606021
    ya allahim hayellerim gerceklesiomu yoksa korn mu geliyor munky head david hepsi mi geliyor inanmiyorum
  • FranticDrummer • 3 Haziran 2005 00:00 • #606022
    ya bırakın şunun yerine bu, bunun yerine şu gelse muhabbetlerini...sanki organizasyonun babası geldi size soruyo korn mu rhcp mı gelsin diye... büyüyün artık yaaw:)...atın şu at gözlüklerini ...hem iki gurubun tarzları bilem farklı... hangi fotosentez yapan canlı ortalığa attıysa bu muhabbeti helal olsun ona... alakasız, saçma salak bi yerden provokasyon yapabilmek hercanlının yiyebileceği bi halt değildir...
    bu arada KORN un gelişini kim duyurduysa gözlerinden öperim...deli manyak ötesi bi konser olacağına eminim... uçmaya hazırlanın nu-metal in babası geliyoooooo...
    2 Haziran 2005 Perşembe | Yazan: excebill



    Aferin biliyosun Korn un ne tarz yaptığını .Böyle devam.Metallica nası takılıodu bakim onuda yaz.Hadi bakim. ;-|