Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • HereticSlave • 3 Haziran 2005 00:00 • #606043
    korn a dünkü çocuk diyen arkadaş, korn un çıktığı yıl doğanlar bu sene ilkolkuldan mezun oluyo farkındasındır umarım, eğer korn dünkü çocuksa rhcp daha anasından meme emiyo d:))

    beyler gidin şu korn forumuna bişeler yazın bizi aşaalıyolar valla, ülkenize destek çıkın ve unutmayın bu sene korn u memnun edelim ki bi daha gelsinler d;)
  • NeWBoRn • 3 Haziran 2005 00:00 • #606044
    insanlar kornu izleyebilecek mi hakikaten yoksa tepişmek itişmek kakışmak için bir fırsat olarak mı görcekler.

    bence korn yerine HIM gelirse izleyici kitlesi daha geniş olur. hem yumuşak hem de daha sert müzik dinleyen arkadaşları çeker.

    rasmus a yorum bile yazmak istemem her şarkılarında Aauuuaaaaaa die bi melodi üstüne yapışıp kalıyorlar pöh..
  • tom696 • 3 Haziran 2005 00:00 • #606045
    rasmus=tikky rock
  • Smoke76 • 4 Haziran 2005 00:00 • #606046
    ya biri korna laf etti karşısınıa da rhcpyi koydu diye karşısındakini kötülemeye çalışmayın rhcp da sen ilkokulaayken wardı hereticslave.. bişiyi sawunacaksanız adam gibi sawunun saçmalamanın anlamı yok
  • basstard • 4 Haziran 2005 00:00 • #606047
    korn ilk albümlerini 1994 te, red hot chili peppers sa 1984 te çıkarmış. şimdi 'at yalanı öpeyim inananı' diyesi geliyor insanın HereticSlave e ve onun gibi düşünen arkadaşlara. bi de ''korn un çıktığı yıl doğanlar bu sene ilkolkuldan mezun oluyo farkındasındır umarım, eğer korn dünkü çocuksa rhcp daha anasından meme emiyo ekikiki'' yazmış arkadaş . bu arkadaşa başka bi arkadaş şöyle dese ne güzel olurdu '' rhcp nin çıktığı yıl sen portakalda vitamindin farkındasın umarıım ''
  • _anti-social_ • 4 Haziran 2005 00:00 • #606048
    korn a dünkü çocuk diyen arkadaş, korn un çıktığı yıl doğanlar bu sene ilkolkuldan mezun oluyo farkındasındır umarım, eğer korn dünkü çocuksa rhcp daha anasından meme emiyo d:))


    abi adam :)) koymus sonuna görmüyo musunuz yaa.ezmeyin...
  • lars_furkan • 4 Haziran 2005 00:00 • #606049
    korna laf eden arkada_lar art1k bunlar1 asin.bi kere rasamusun 13-14 yas aras1 muzik yaptii kesin ha haa....
  • otherside8 • 4 Haziran 2005 00:00 • #606050
    Ya Beyler tamam bu tatsızlığa bi son verelim RHCP-Korn kızışmasını kapatalım yav yitir ya tamam RHCP de gelsin Korn da sakin olun
  • Dead_Lord_TanT • 4 Haziran 2005 00:00 • #606051
    yerim bunları yaaaa...
    yokmu bu ülkede delikanlı bir organizator...
    getirin artık METALLİCA yı yaa...
    yeter artık...
  • Dead_Lord_TanT • 4 Haziran 2005 00:00 • #606052
    yaa burda yorum yapanların bi kısmı zaten gelmez yaa..
    iş olsun diye yorum yapıyolar.. hem gelmicekler hemde atıp tutuyolar..lutfen gelecek olan yorum yapsın...