korn ilk albümlerini 1994 te, red hot chili peppers sa 1984 te çıkarmış. şimdi 'at yalanı öpeyim inananı' diyesi geliyor insanın HereticSlave e ve onun gibi düşünen arkadaşlara. bi de ''korn un çıktığı yıl doğanlar bu sene ilkolkuldan mezun oluyo farkındasındır umarım, eğer korn dünkü çocuksa rhcp daha anasından meme emiyo ekikiki'' yazmış arkadaş . bu arkadaşa başka bi arkadaş şöyle dese ne güzel olurdu '' rhcp nin çıktığı yıl sen portakalda vitamindin farkındasın umarıım ''