Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • Dead_Lord_TanT • 4 Haziran 2005 00:00 • #606053
    METALLİCA gelsin.dinlemeye gitmeyen olsun...
    getirinde biz gencler efsane henuz olmeden bi dinleyelim...
    adamlar yaşlanıyo artık...onlar yaşlanmadan bi canlı canlı dinleyelim... hee yok gelmez diyosanız yapın bilet fiyatlarını pahalı farketmez.bilet fiyatını 1 milyar yapın.zaten bankalar ota boka kredi veriyo.konser icinde kredi verir bizde gideriz...
    :))))))))))
    yani bole bi organizasyona getirin METALLİCA yı yakışır...
  • Bayan Ariza • 4 Haziran 2005 00:00 • #606054
    ah bi de sigur ros gelse...mogwai taam eyvallah ta...onu da seviyorum gerci ama sigur olsa daha bi leziz olur....
  • GaRaJ Arabası • 4 Haziran 2005 00:00 • #606055
    KoRn varsa giderim arkadas... jonathan i görmek için oraya dünyan1n hatunu gelecek :)
  • kaplumbaa • 4 Haziran 2005 00:00 • #606056
    http://messenger.msn.com/?mkt=tr

    ehehe behemoth dan bi sarkı sozu
    yolda yuruyodum ayağım ıslandı
    eve geldim hala ıslaktı
    ayağım ıslakkhhheuuhuhuaaaggh

    sen bunu bekliyosun abi heyecanla ???
    ilginç
    DARKT falan neyse hani behemoth ne ya (ki geldi zaten oda ayrı bi konu)
    arkadaş bildiği bütün gurup isimlerini sıralamş sanırsam.
  • theerasmusss • 4 Haziran 2005 00:00 • #606057
    hayatımda aldığım en güzel haber belki bu sene therasmus un tekrar gelebileceği kim ne derse desin therasmus varsa sonuna kadar varım
  • Metal milita • 4 Haziran 2005 00:00 • #606058
    gelmesinler zaten müzik yaptıkarı da yok ....anca böyle özenti insanları müzikten anlamyanları eğlendirebilir onlar....
  • FranticDrummer • 4 Haziran 2005 00:00 • #606059
    bence oylama başlatalım garaj.org sadece metalic lere özel bi site olsun. abi bu ne ya. oldu olucak 50 cent ide övün,onnda tekrar gelmesini isteyin.bu kadarda olmazki,size KORN geliyo diyorus hala yok rhcp de gelsin,yok rasmus iyidir tekrar gelsin.töbe töbe.tamam geçen sene böyle rasmusun gelmesi gibi 50 cent in gelmesi gibi hatalar yapıldı,ama unutmayın sonuçta organizasyonun adı ROCK'N COKE ok? Tikkys in coke değil. oh bea
  • aTeŞ_Ve_Su • 4 Haziran 2005 00:00 • #606060
    KoRn gelsın gerısını boşfer korn gibi nu metalcı far mı bu dunyada dunyada korndan başkası yalan:))
  • lars_furkan • 4 Haziran 2005 00:00 • #606061
    aslinda rammstein gelse deli olur eskisehirden bile gelirim ama pek önde durmam iser falan neme laz1m sidik demi haa haaa.
  • rocstarr • 4 Haziran 2005 00:00 • #606062
    dusunmek lazım korn bu.....