-
yaaaaaaa ıncubus gelsin ona bakarsanıs brandon abisini görelim..ya da killers..ama diyorum adamlar gelse nolucak ki...yine mutlaka bi problem olur..
-
rasmus gelemez... rock n coke un bir grubu 2 sene üst üste cıkarmama gibi bir politikası var..
-
burdaki yorumlara göre korn çıkcaa gün güneş doarkene kendimi zincirlicem en öndeki demirlere :)
-
korn iyi grup bea gelsin
-
rasmus u sevmiyodum, geçen yaz rock'n coke ta izledim yine sevmedim, halada sevmiyorum.Gelmesin :)
-
hatta korn gelirse çok deli olur.Saat 4e geliyo beynim durmuş daha yeni idrak ettim korn un geleceğini :D kesin gelsin yine gitmem için bi sebebim olur valla
-
senede 1 kere yapılan Türkiye'nin en çok şey beklenen festivali için Korn ve Cure hala yeterli değil bence. Rasmus'u saymıyorum bile.
-
ya rasmus baydı artık...bu nedir ya hersene onlarımı izlicez....adam gibi grup getiremiomu organizatörler...hadi korn nese...nerde oasis coldplay muse placebo him......
-
"THE CURE" DERİM ÖTESİNE KARIŞMAM.
-
yine rockrepublic tek geçerim..