Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • blabla • 2 Haziran 2005 00:00 • #605992
    yaaaaaaa ıncubus gelsin ona bakarsanıs brandon abisini görelim..ya da killers..ama diyorum adamlar gelse nolucak ki...yine mutlaka bi problem olur..
  • morning view • 2 Haziran 2005 00:00 • #605993
    rasmus gelemez... rock n coke un bir grubu 2 sene üst üste cıkarmama gibi bir politikası var..
  • preLude3 • 2 Haziran 2005 00:00 • #605994
    burdaki yorumlara göre korn çıkcaa gün güneş doarkene kendimi zincirlicem en öndeki demirlere :)
  • BLooDBaTH-Gs • 2 Haziran 2005 00:00 • #605995
    korn iyi grup bea gelsin
  • BLooDBaTH-Gs • 2 Haziran 2005 00:00 • #605996
    rasmus u sevmiyodum, geçen yaz rock'n coke ta izledim yine sevmedim, halada sevmiyorum.Gelmesin :)
  • BLooDBaTH-Gs • 2 Haziran 2005 00:00 • #605997
    hatta korn gelirse çok deli olur.Saat 4e geliyo beynim durmuş daha yeni idrak ettim korn un geleceğini :D kesin gelsin yine gitmem için bi sebebim olur valla
  • HayalPerest • 2 Haziran 2005 00:00 • #605998
    senede 1 kere yapılan Türkiye'nin en çok şey beklenen festivali için Korn ve Cure hala yeterli değil bence. Rasmus'u saymıyorum bile.
  • izmaritVokal • 2 Haziran 2005 00:00 • #605999
    ya rasmus baydı artık...bu nedir ya hersene onlarımı izlicez....adam gibi grup getiremiomu organizatörler...hadi korn nese...nerde oasis coldplay muse placebo him......
  • nestahh • 2 Haziran 2005 00:00 • #606000
    "THE CURE" DERİM ÖTESİNE KARIŞMAM.
  • nick_mick_yok • 2 Haziran 2005 00:00 • #606001
    yine rockrepublic tek geçerim..