Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • black_632 • 3 Haziran 2005 00:00 • #606023
    millet bu yaz bomba şimdiden plan yapıyorum ama baya para gitçek be
  • undermining • 3 Haziran 2005 00:00 • #606024
    bırakın abi rasmus falan... deftones istiyorum deftones...
  • hurricane • 3 Haziran 2005 00:00 • #606025
    Valla ben onu bunu bilmem, gelmeden de bişey diyemem. biz rockistanbula gidiyoruz. Sonra rock n' coke da gideriz..
  • baranthalas • 3 Haziran 2005 00:00 • #606026
    koRn nun sitesinde Türkiye hakkında faşist ırkçı ve terorist diyen dallamalar var..bi gidin göz atın cevap verin :)

    ben hepsine temiz ayar verdim ama yazdıklarım yüzünden koRn konseri iptal olabilir hahaha

    sakın internette falan kullandığınız niki yazmayın sallayın bişey..ben fuk you all yazdım mesela

    http://www.korntv.co.uk/index.php?subaction=showfull&id=1117636319&ucat=1&archive=&start_from=
  • ALt_rck_ChICK • 3 Haziran 2005 00:00 • #606027
    KoRn are rumored for another festival this summer. They are rumored to play at the "Rock'n Coke Music Festival" on Saturday, 03 September, in Turkey.

    The "Rock'n Coke Music Festival", Turkey's biggest open-air festival, is held every year at Hezarfen Airport, 50 kilometres outside Istanbul by the shores of Lake Buyukcekmece, and is expected to hold a 50,000 capacity crowd.

    kornun websitesinde yaziyor arkadaslar...ama ben yinede gormeden inanmam...
  • Syndrome • 3 Haziran 2005 00:00 • #606028
    rasmus'a zıccım korn tamam'da
  • Opethical • 3 Haziran 2005 00:00 • #606029
    Jonathan buraya gelmez.. ha gelirse gidermiyim

    -- evet

    En önden izlermiyim

    -- eveeet

    jonathan'a verirmiyim??

    -- hayııııırrrr
  • begüm • 3 Haziran 2005 00:00 • #606030
    her zamanki gibi piyasa aptalca bişey olacak..
  • Kanpp • 3 Haziran 2005 00:00 • #606031
    neden Graveworm,Lacrimas Profundere,Dark tranquillity,Satryricon,BURZUM(hehe kendisi içerdi zati konser veremez),Marduk,Behemoth,Finntroll gelmiyor bunları istiyoruz getirin bire acep bu gruplara açız zati şu fani dünyada az vaktimiz galdı
  • fatal_desire • 3 Haziran 2005 00:00 • #606032
    ya arkadaşlar the rasmusun kesinlikle hakkı yeniyo burda... lütfen haklarında bişe bilmeden atıp tutmayalım yaa... adamlar 26 yaşında ve grubu 10 yaşlarında kurdular ve lisedeyken okulu bırakıp kendilerini tamamen müziğe verdiler.. ilk albümlerinide 14 yaşında çıkardılar ve önümüzdeki eylülde 8. albümleri çıkıcak... yıllardır bu piyasadaler...rhcp garbage rancid him the 69 eyes gibi gruplarla turnelere çıktılar ve bu grupların rasmusun 4. albümüne yardımları var.. bence kim ne derse desin heriflerin konserler müthiş geçiyo hatta netten izlediğim bi konser videosunda dream theater ın vokali ve gitaristide bulunuyordu ve izledikleri rasmus konserinin çok iyi olduğunu söylüolardı......gelmiş birde diyenler yok küçüklermiş yok şu yok bu ya bu bence onlara artı puan kazandırır ya......rasmusun şuan içinde piyasa müzik olması (ki ben öyle düşünmüyorum) türkiyede o vakit tanındıkları için hiçbi ülkede öyle değildi sadece bizim ülkemiz işte....... ama ülkemizde çekemeyip laf atanlar varsa ben bişe diyemem ozamn... ya bişe demeyin nefretiniz size kalsın veya bişler sölüceksiniz onlar hakkında bişler öğreninde gelin...