rasmus u bu sene kimse izlemez ki :) yurdum tikkyleri tarafından popüler olduğu için dinlenilen bi gruptu geçen sene..bu sene yüzüne bile bakmazlar..neden mi ? e modası geçti azizim :)
umarım red hot chili peppers gelir çünkü adamların hepsinin canlı performansı çok iyi özellikle de flea nın. hem de çok sağlam bir grup. basçısıyla, davuluyla, gitarıyla, vokaliyle...