-
hadi be!!!! rhcp süper ne derim gözümüz aydın ola,işalla teşrif ederler,bu seneki rock'n coke'un tadı bi başka olck gbi..??
-
bi kere hem rasmus geçen yıl geldi, hem de korn daha köklü bi grup ve daha çok seveni var Türkiye'de.neyse, ben gelemiycem zaten. ühüü...
-
isterlerse sürü halinde gelsinler..yeterki herkese hitab eden isimler olsun aralarında..
-
ulan bi slipknot eksik d:(
-
seneye evanescence, linkin park, limp bizkit falan da getirirler d:D
-
bence korn geliyosa yanında bi kaç kardeş grup ta getirir.......ah bi slipknot gelse
-
ya korn nası gelsin yaa adamların gitaristleri ayrıldı benje yalan olur o iş
deftones gelsin ya ama kornda gelsin herkes gelsin bende geliyim :P
-
green day gelmez,gelemez...3-4 eylulde konserleri var...
-
Aray placebo yu da sıkıştıırsalardı ya
-
büyük bi olasılkla placebo da geliyormus bence hevesin kesilmesin punk girl punk
ayrıca bende gelmesini cok istiyorum
fgecen sefer gidemeniştim :(