Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • soapbubble • 5 Haziran 2005 00:00 • #606074
    hadi be!!!! rhcp süper ne derim gözümüz aydın ola,işalla teşrif ederler,bu seneki rock'n coke'un tadı bi başka olck gbi..??
  • deli forever • 5 Haziran 2005 00:00 • #606075
    bi kere hem rasmus geçen yıl geldi, hem de korn daha köklü bi grup ve daha çok seveni var Türkiye'de.neyse, ben gelemiycem zaten. ühüü...
  • arsen_lüpen • 5 Haziran 2005 00:00 • #606076
    isterlerse sürü halinde gelsinler..yeterki herkese hitab eden isimler olsun aralarında..
  • HereticSlave • 5 Haziran 2005 00:00 • #606077
    ulan bi slipknot eksik d:(
  • HereticSlave • 5 Haziran 2005 00:00 • #606078
    seneye evanescence, linkin park, limp bizkit falan da getirirler d:D
  • _anti-social_ • 5 Haziran 2005 00:00 • #606079
    bence korn geliyosa yanında bi kaç kardeş grup ta getirir.......ah bi slipknot gelse
  • aaliiyaa_13 • 6 Haziran 2005 00:00 • #606080
    ya korn nası gelsin yaa adamların gitaristleri ayrıldı benje yalan olur o iş
    deftones gelsin ya ama kornda gelsin herkes gelsin bende geliyim :P
  • ADIO • 6 Haziran 2005 00:00 • #606082
    green day gelmez,gelemez...3-4 eylulde konserleri var...
  • punk_girl_punk • 6 Haziran 2005 00:00 • #606083
    Aray placebo yu da sıkıştıırsalardı ya
  • KaAaN • 6 Haziran 2005 00:00 • #606084
    büyük bi olasılkla placebo da geliyormus bence hevesin kesilmesin punk girl punk
    ayrıca bende gelmesini cok istiyorum
    fgecen sefer gidemeniştim :(