Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • Boda • 1 Haziran 2005 00:00 • #605972
    lanet olası the rasmus! ya Allah aşkına başka grup mu kalmadı! grup kıtlığı mı yaşanıyo! RHCP gelsin! way be korn gelse ne süper olur! kimse beni burda tutamaz valla:)
  • kafa-yok • 1 Haziran 2005 00:00 • #605973
    korn gelirse iyi s... döner.buda güzel bir olaydır.
  • Feanor__86 • 1 Haziran 2005 00:00 • #605974
    yaa hoca korn olayı iyi güzel de rasmus ta bi guilty le in the shadow yani..........sağlam bişiler yapsınlar zate gelmem hip hop çu heriflerin geldii yere 50 cent gibi leri gelmesin kardesim rock n coke da olsa rock ismi geçiyo bi yerde kirletmeyin lan rock gençliğini........neese bizim de rock istanbul umuzla rock republic imiz var.varsın gitsin millet hip hop çu şahıslar dii mi yani;)
  • otherside8 • 1 Haziran 2005 00:00 • #605975
    RED HOT CHILI PEPPERS gelsin ne rasmusu geldiler onlar yeter rhcp gibi 22 yıllık grup gelmiycek de kim gelicek FRUSCIANTE KIEDIS CHAD FLEA gibi adam var mı
  • james • 1 Haziran 2005 00:00 • #605976
    kornnn yeaahhhh
  • blackloverman • 1 Haziran 2005 00:00 • #605977
    korn süper olucak eminim ama rasmus yerine slipknot , soulfly gelseydi daha müthiş olurdu ...
  • per night • 1 Haziran 2005 00:00 • #605978
    Biri korn mu dedi allllaaaah mutlaka gitmeliyim.Fakat rasmus harbiden sıktı yani yerine getirsinler marilyn manson u uuufffffffff
    iiste konser o zaman olur hele ikisi bi arka arkaya cıksınlar varya izdiham yasanır
  • KoRn_hakan • 1 Haziran 2005 00:00 • #605979
    warya korn gelsin çocugumu satarımmm ulennnn!!!
    KoRn rulaz!!!!!
    bi kıyak yapıpta gelseler be ne güsel olar dimi?
  • indolent • 1 Haziran 2005 00:00 • #605980
    rasmus a laf etmeyin adamlar senelerdir müzik yapıyo digerleride yapıyordur tabi ama onların kalbimde yeri farklı ;)
  • karete • 1 Haziran 2005 00:00 • #605981
    Bekçim Sana Darıldım..
    Sen sebebini bilirsin.....
    1 Haziran 2005 Çarşamba | Yazan: system666
    nedenkine :)