-
korn gelıomuss sıtelrınde" KoRn are rumored for another festival this summer. They are rumored to play at the The "Rock'n Coke Music Festival" on Saturday, 03 September, in Turkey.
The "Rock'n Coke Music Festival", Turkey's biggest open-air festival, is held every year at Hezarfen Airport, 50 kilometres outside Istanbul by the shores of Lake Buyukcekmece, and is expected to hold a 50,000 capacity crowd." bole yazıoo:)
-
oldu olecek rasmusun yerine fifti cent (işte nassı yazılıyosa hophopçu yani) gelsin. yeter ulan ne yüzsüz adamlarmış bunlar neyse gelsede önemli değil korndan faget ve blind dinler çıkar giderim
-
korn en sevdiğim grup benim yeterki onlar gelsin
-
-morning view demiş ki bir grup üstüste 2 sene çıkamazmış rockncoke ta...>>>>mfö,athena naptı o zaman...??
-blink182 dağıldı dağılacak...gelmezler,avrupa turları bitti...
-
eueheuheue karete o anladı :))
-
offspirng nerden cıktı ben hic bi yerde duymadım offspirng i
-
korn geliyooo dostlar..
ayrıca offspring de varmış
güven abi telefondan müjdeledi kendileri.(erkn erkal)
-
korn, offspring süperde bu rasmus ööö yani. bi de rhcp bi röportajında 2005 te istanbula geliyoruz falan demişlerdi ben rockncoke die düşünmüştüm belki bombayı sona bırakmıslardr müthiş olurdu ya belkide stadyum konser olur ama bu sene ümitliim bu adamlardan
-
Red hot chili peppers boklu acı şurubu diyen arkadaşa yazıyorum korn gibi daha dün kü çocukla rhcp yi kıyaslama!!!!!!!!!!!!!!
-
rasmus u hafife alıyorsunuz adamlar 16 yaşından bari müzikte bişeyler edinmişlerdir artık heralde.. bilmem sizin gozunuzde neler ama bence adamlar işini biliyo cok agır rock seviyosanız baska organizasyonlar da var ne yükleniyosunuz adamlara??..