korn, offspring süperde bu rasmus ööö yani. bi de rhcp bi röportajında 2005 te istanbula geliyoruz falan demişlerdi ben rockncoke die düşünmüştüm belki bombayı sona bırakmıslardr müthiş olurdu ya belkide stadyum konser olur ama bu sene ümitliim bu adamlardan