bence oylama başlatalım garaj.org sadece metalic lere özel bi site olsun. abi bu ne ya. oldu olucak 50 cent ide övün,onnda tekrar gelmesini isteyin.bu kadarda olmazki,size KORN geliyo diyorus hala yok rhcp de gelsin,yok rasmus iyidir tekrar gelsin.töbe töbe.tamam geçen sene böyle rasmusun gelmesi gibi 50 cent in gelmesi gibi hatalar yapıldı,ama unutmayın sonuçta organizasyonun adı ROCK'N COKE ok? Tikkys in coke değil. oh bea