korn a dünkü çocuk diyen arkadaş, korn un çıktığı yıl doğanlar bu sene ilkolkuldan mezun oluyo farkındasındır umarım, eğer korn dünkü çocuksa rhcp daha anasından meme emiyo d:))
beyler gidin şu korn forumuna bişeler yazın bizi aşaalıyolar valla, ülkenize destek çıkın ve unutmayın bu sene korn u memnun edelim ki bi daha gelsinler d;)