Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • NeWBoRn • 3 Haziran 2005 00:00 • #606044
    insanlar kornu izleyebilecek mi hakikaten yoksa tepişmek itişmek kakışmak için bir fırsat olarak mı görcekler.

    bence korn yerine HIM gelirse izleyici kitlesi daha geniş olur. hem yumuşak hem de daha sert müzik dinleyen arkadaşları çeker.

    rasmus a yorum bile yazmak istemem her şarkılarında Aauuuaaaaaa die bi melodi üstüne yapışıp kalıyorlar pöh..
Bu konunun tüm mesajları