Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

KoRn & Rasmus @ Rock And Coke Dedikoduları 2005 - İstanbul

  • cunola • 2 Haziran 2005 00:00 • #606013
    hey arkadaslar, rasmus icin yazilan kotu yorumlari siddetle kiniyorum!!! Tamam belki SIKmis olabilir ama bu onlarin muziklerini kotulebileceginiz anlamina gelmez,adamlarin muzik yasamina bakin anlarsiniz, ne demek istedigimi...
    Hersene farkli gruplarin gelmesini destekleyen arkadslarada katiliyorum. :)..red ht,korn tartisilmaz gruplar ama hIm, inclobus,marilyn gelmeli bu sene :D..Hadi uzmeyin kendinizi ne desek bos galiba rasmus gelcek yine:P
Bu konunun tüm mesajları